• سه شنبه ۲۸ خرداد ماه، ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 983-9890-5
  • خبرنگار : 911201
  • منبع خبر : گزارش

در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان عنوان شد؛

ضرورت تشریح بیانیه‌ی گام دوم انقلاب برای آحاد جامعه

در نشست شورای آموزش و پرورش استان بر لزوم تشریح بیانیه‌ی گام دوم انقلاب برای آحاد جامعه تاکید شد و آموزش و پرورش استان هم برای این مهم اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام، در سومین جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: برای تقویت و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، آموزش و پرورش خود دارای امکانات خوبی است اما در این راستا می توان از امکانات موجود و توان سایر ادارات که به نحوی با موضوع مرتبط می‌شوند استفاده کرد .

وی با ابراز تاسف از درگذشت مرحوم حافظی رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز  گفت: خیرین بازوی کارآمد و توانمندی برای آموزش و پرورش هستند و خدمات زیادی به دستگاه تعلیم و تربیت کشور و استان دارند.

نماینده عالی دولت در استان در خصوص املاک مازاد و بلااستفاده آموزش و پرورش در منطقه «چوار» تصریح کرد: تصمیم گیری در راستای اجرای بند ۴ ماده ۱۳ قانون شورای آموزش و پرورش باید منطبق  با قانون باشد و هر اقدامی در این خصوص تا جایی که قانون اجازه دهد از نظر شورای آموزش و پرورش منعی ندارد .

وی با بیان اینکه بیانیه‌ی گام دوم انقلاب که از طرف مقام معظم رهبری صادر شد، پایه و اساس حرکت و ادامه انقلاب است و برای تداوم انقلاب حتما لازم است در این راستا حرکت عملی صورت گیرد و توجه به این بیانیه و راهبردهای آن قطعا کشور را به شکوفایی و پیشرفت روزافزون خواهد رساند و دستگاه‌ها موظف به حمایت از اجرای طرح های مرتبط با تحقق بیانیه ی گام دوم هستند.

«اسفندیار رستم‌زاد» مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست، اظهار کرد: لزوم تشریح و تفهیم هرچه بیشتر بیانیه در میان آحاد مردم خصوصا دستگاههای اجرایی احساس می شود و چنانچه دستگاه‌های دولتی جهت آموزش نیاز به محتوی آموزشی داشته باشند آموزش و پرورش استان آمادگی تولید محتوی را دارد.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: