• پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه، ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 973-3290-5
  • خبرنگار : 911201
  • منبع خبر : گزارش

استاندار ایلام:

مردم گله‌مندند/ میز خدمت نباید تشریفاتی باشد

استاندار ایلام گفت: میز خدمت راهی برای حل مشکلات مردم و رفع بروکراسی اداری است و باید مراقب بود که این میز تشریفاتی نشود.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان میز خدمت را در راستای روان سازی اداری تفسیر اظهار کرد» در حالی که هم و غم همه مسئولان باید خدمت به مردم باشد اما مردم از بروکراسی اداری گله مندند و راهکار دولت تدبیر و امید برای حل این معضل ایجاد میز خدمت در دستگاه های اجرایی است .

وی با بیان اینکه در جریان سفرهای شهرستانی یکی از بازخوردهایی که گرفتیم شکایت مردم از بروکراسی اداری بود، بر ای پاسخگویی آنان به خواسته‌ها و مطالبات مردمی تاکید کرد و گفت: اگر در تفسیر قوانین نیت ما حل مشکلات مردم باشد راه آن را نیز پیدا خواهیم کرد در غیر اینصورت دنبال بهانه ای برای عدم پاسخگویی می گردیم !

استاندار ایلام هدف از ایجاد میز خدمت در ادارات را حل مشکلات مردم و رفع بروکراسی اداری اعلام و تصریح کرد: البته باید مواظب بود که این میز یک میز تشریفاتی نباشد بلکه بایست به معنای واقعی در صدد رفع مشکلات مردم و روان سازی کار مردم در ادارات باشد .

نماینده عالی دولت در استان سپس به دستور رئیس‌جمهور در بکار گیری 30 درصد پست های اجرایی به بانوان اشاره کرد و گفت: اگرچه سهم مدیریتی بانوان در استان نسبت به گذشته بهتر شده است اما هنوز تا رسیدن به آنچه که مد نظر رئیس‌جمهور است فاصله زیادی داریم و از این رو دستگاه های اجرایی موظف هستند ظرف یک ماه حداقل 10 درصد پست های اجرای خود را در صورت وجود نیروی انسانی توانمند به بانوان اختصاص دهند .

وی درپایان گفت: بانوان در امورمدیریتی حساسیت و دقت بیشتری دارند و می طلبد دستگاه های اجرایی در جهت استفاده هرچه بیشتر از توان مدیریتی آنان برنامه ریزی کنند .


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: