• یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 972-4190-5
  • خبرنگار : 920916
  • منبع خبر : گفتگو

تلفن 1480 بهزیستی ایلام سه هزار بار به صدا درآمد

معاون فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام گفت: در طول سال گذشته روانشناسان مرکز صدای مشاور این اداره کل به سه هزار تماس مردم با این مرکز پاسخ و خدمات مشاوره‌ای ارایه کردند

«فرمان عزیزنیا» در گفت و گو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: تماس گیرندگان به صورت غیرحضوری و تماس با تلفن 1480 از مشاوره‌های مختلف نظیر تربیت فرزند، مشکلات تحصیلی، اضطراب، افسردگی، اعتیاد و ... برخوردار شده‌اند .

وی با اشاره به خط تلفن مشاوره بهزیستی ایلام افزود: این مرکز بصورت متمرکز در مرکز استان فعال است و عموم مردم استان می‌توانند با گرفتن شماره تلفن 1480 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 20 برای دریافت خدمات مشاوره‌ای با این مرکز تماس بگیرند .

معاون بهزیستی ایلام ادامه داد: علاوه بر این در طول سال گذشته پنج هزار و 454 نفر بصورت حضوری از خدمات مراکز مشاوره بهزیستی استفاده کردند .

عزیزنیا با بیان اینکه زنان متاهل بیشترین مراجعان به مراکز مشاوره حضوری این اداره کل را تشکیل می‌دهند، گفت: هم اکنون 24 مرکز مشاوره حضوری با نظارت بهزیستی در این استان فعال است .

وی تصریح کرد: بر اساس آمار مراجعان، گروه سنی زیر 20 سال و 20 تا 30 سال بیشترین مراجعان به مراکز مشاوره حضوری را داشته و بیشتر مراجعه کنندگان دارای تحصیلات زیر دیپلم، فوق‌دیپلم و لیسانس بوده‌اند .

معاون فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام مهمترین اختلالات مراجعان به این مراکز را از نوع اضطرابی و خلقی عنوان کرد و یادآور شد: بیشترین مشکل مراجعان مشکلات با همسر، مشکلات بین فردی، ازدواج و مشکلات تربیتی بوده است .


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: